5 juni 2017

Cursus raadslid in één avond

In maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen en de politieke partijen zijn al volop aan het kijken naar geschikte kandidaten om op de verkiezingslijst te plaatsen, die ze later dit jaar samenstellen. Dit is dus het moment voor Kampenaren om te overwegen hun idealen en ideeën in de praktijk te brengen en kandidaat te worden voor de partij naar keuze voor de gemeenteraad.

Omdat niet iedereen weet hoe de gemeentepolitiek nou precies werkt en wat de rol van een raadslid is organiseert de PvdA Kampen de cursus ‘Raadslid in één avond’ voor alle Kampenaren met politieke interesse ongeachte bij welke partij hun voorkeur ligt. De avond geeft een korte intro voor het raadslidmaatschap en de weg er naartoe en daarnaast word er een debattraining gegeven die zowel voor beginners als ervaren debaters leerzaam zal zijn.

De cursus vindt plaats in de (boven)zaal van Kinderboerderij Cantecleer Kampen aan de Buitensingel 3, 8261 DA Kampen, op woensdag 14 juni van 19:00 tot 22:00, en is (uiteraard) volledig gratis. Opgeven kan door vóór 10 juni een e-mail te sturen naar bestuurpvdakampen@gmail.com.