Nieuwjaarsbijeenkomst PvdA Overijssel in Kampen

Door Manfred Haveman op 20 januari 2024

Blij en trots dat wij in Kampen de nieuwjaarsbijeenkomst van PvdA Overijssel mochten organiseren. En waar kan dat beter dan op de prachtige historische Koggewerf, met de enthousiaste vrijwilligers van de Kamper Kogge.

Met ongeveer vijftig vertegenwoordigers vanaf randje Duitse grens tot het meest westelijke puntje van de provincie, werd het nieuwe jaar ingeluid.

Na de openingswoorden van afdelingsvoorzitter Jan Blom en Voorzitter PvdA gewest Overijssel Bert Otten, een rondleiding op de werf en uitreiking van “De Rode Vuist” was er “De Quiz die je wist dat zou komen”, onder de bezielende leiding van gedeputeerde quizmaster Tijs de Bree en scheidende provinciaal fractievoorzitter Annemieke Wissink.

Met zo’n start belooft het een memorabel jaar te worden.

Proost op 2024!

Fractievoorzitter PvdA Kampen
Manfred Haveman

#1 Manfred Haveman.   Onze lijsttrekker! Manfred heeft inmiddels al negen jaar ervaring als gemeenteraadslid waarvan het grootste deel ook als fractievoorzitter. Manfred weet hoe je een fractie bij elkaar kan houden en vertegenwoordigt onze partij bij de grote debatten. Daarnaast zet hij zich in de commissie inwoners in voor het culturele- en verenigingsleven in